Miten ja missä voin liittyä kanta-asiakkaaksi?
Voit liittyä kanta-asiakkaaksi täyttämällä liittymislomakkeen netissä, tai myymälän asiakaspalvelussa.
Mistä löydän asiakasnumeroni?
Asiakasnumerosi löytyy sähköpostista, jonka olet saanut kanta-asiakkaaksi rekisteröitymisesi yhteydessä.
En ole vielä täysi-ikäinen, voinko liittyä kanta-asiakkaaksi?
Valitettavasti et, sillä kantisehtomme edellyttävät täysi-ikäisyyttä. Voit kuitenkin liittyä kanta-asiakkaaksi vaikka heti 18-vuotissyntymäpäivänäsi!
En saanut vahvistusviestiä sähköpostiini
Jos sinulle ei tullut vahvistusviestiä kanta-asiakkuudestasi, tarkista sähköpostisi roskaposti-kansio. Viestin lähettäjänä on Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus. Jos viestiä ei siltikään löydy, laita meille sähköpostia: asiakastuki@kierratyskeskus.fi
Mistä voin hakea kanta-asiakaskorttini?
Kantiskortin voi hakea mistä tahansa Kierrätyskeskuksen myymälästä. Kantiskortti myönnetään asiakasnumeroa vastaan, jonka saat liittymisesi yhteydessä. Muista ottaa numero talteen!
En pääse hakemaan korttiani, voidaanko se postittaa minulle?
Emme postita kanta-asiakaskortteja. Tietosi säilyvät tallessa ja voit hakea kortin heti kun asioit missä tahansa myymälässämme seuraavan kerran. Ota mukaan asiakasnumerosi ja henkilöllisyystodistus.
Voinko käyttää Cardua, vaikka minulla on myös muovikortti?
Jos siirryt muovikortista Carduun, palauta muovikorttisi mihin tahansa Kierrätyskeskuksen myymälään. Näin se pääsee uudelle kierrokselle seuraavalle käyttäjälle, eikä uusien korttien valmistukselle ole yhtä suurta tarvetta.
Voinko yhdistää kanta-asiakasalennuksen myymälän muuhun alennukseen?
Alennusten yhdistäminen ei ole mahdollista, mutta alennettu tuote myydään kuitenkin aina korkeimman alennuksen mukaan.
Minulla on laminoitu kanta-asiakaskortti, olenko edelleen kantis?
Laminoidut kanta-asiakaskortit lakkasivat toimimasta 30.9.2019. Sittemmin kanta-asiakkuus on edellyttänyt uudistunutta kantiskorttia (muovikortti tai Cardu-digikortti) ja päivittyneiden kanta-asiakasehtojen hyväksyntää.
Olen kaupungin työntekijä, saanko vielä alennuksen kuten aikaisemminkin?
Kaikki Kierrätyskeskuksen erilaisten asiakasryhmien alennukset niputettiin yhden ja saman kanta-asiakaskortin alle vuonna 2019. Kaupunkien työntekijät eivät saa erillistä alennusta, mutta ovat oikeutettuja kanta-asiakkaiden etuihin kuten kaikki muutkin. Liity siis kanta-asiakkaaksi tämän sivun kautta löytyvällä lomakkeella!
Ennen sain alennuksen eläkeläiskortilla, saanko jatkossakin?
Kaikki Kierrätyskeskuksen erilaisten asiakasryhmien alennukset niputettiin yhden ja saman kanta-asiakaskortin alle vuonna 2019, etkä enää tarvitse erillistä eläkeläiskorttia. Liity siis kanta-asiakkaaksi tämän sivun kautta löytyvällä lomakkeella!
Ennen sain alennuksen opiskelijakortilla, miten jatkossa?
Kaikki Kierrätyskeskuksen erilaisten asiakasryhmien alennukset niputettiin yhden ja saman kanta-asiakaskortin alle vuonna 2019. Päätoimisten opiskelijoiden alennusprosentti säilyy samana (20 %) kuin ennen uudistusta, mutta nyt opiskelijastatus yhdistetään kanta-asiakaskorttiin. Liity kanta-asiakkaaksi netissä ja aktivoi opiskelija-alennuksesi myymälän asiakaspalvelussa. Ota mukaan voimassa oleva opiskelijatodistus. Kanta-asiakkuutesi opiskelijastatus on voimassa opiskelijatodistukseen merkityn ajan.
Ongelmia Cardun kanssa
En löydä Kierrätyskeskuksen korttia Cardu-sovelluksesta, mitä tehdä?
Jos olet rekisteröitynyt kanta-asiakkaaksemme ja valinnut korttivaihtoehdoksi Cardun, ja syöttänyt rekisteröityessäsi sen puhelinnumeron jolla käytät Cardua, pitäisi korttisi ilmestyä automaattisesti Cardu-sovelluksen lompakkoon. Jos korttia ei tästä huolimatta löydy, ota yhteyttä Cardun asiakaspalveluun.
Carduni ei toimi
Ota yhteyttä Cardun asiakaspalveluun.
Valitsin Cardun, mutta haluaisin sittenkin muovikortin
Voimme vaihtaa digikorttisi muoviseen (tai toisin päin) myymälän asiakaspalvelussa. Ota mukaan asiakasnumerosi sekä henkilöllisyystodistus.
Saanko estettyä Cardun lähettämät mainokset?
Cardu-sovelluksen ilmoitukset ovat korttikohtaisia ja ne on mahdollista laittaa pois päältä Cardun omista asetuksista.
Tietoturva
Miten tietojani säilytetään?
Löydät tietosuojaselosteestamme vastauksen tähän kysymykseen. Lue tietosuojaseloste täältä.
Haluan, että asiakastietoni poistetaan. Mitä minun pitää tehdä?
Lähetä sähköpostia osoitteeseen rekisteriasiat@kierratyskeskus.fi
Kuka pääsee lukemaan tietojani?
Tietoturvasi on meille tärkeä. Tietoja pääsevät tarkistamaan asiakaspalvelupisteen työntekijät, kassahenkilökunta sekä kanta-asiakkuuksia hoitavat toimihenkilöt.
Minulla ei ole sähköpostiosoitetta, voinko silti liittyä kanta-asiakkaaksi?
Kanta-asiakasohjelmamme vaatii toimivan sähköpostiosoitteen.
Tietoni ovat muuttuneet, haluaisin päivittää ne. Mitä minun pitäisi tehdä?
Lähetä uudet yhteystietosi sähköpostitse osoitteeseen asiakastuki@kierratyskeskus.fi tai päivitä ne myymälän asiakaspalvelupisteellä. Varauduthan todistamaan henkilöllisyytesi asiakaspalvelussa. Sähköpostiosoitteesi voit päivittää uutiskirjeen vihreästä alapalkista löytyvän linkin kautta.